مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-08اقتصادي

طرح توسعه بام نهاوند در دستور کار شهرداری قرار دارد


طرح توسعه تپه ابوذر، معروف به بام نهاوند با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شهرداری قرار دارد که با اجرای آن جاذبه گردشگری منطقه چند برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مجید یوسفی نوید ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: طرح توسعه تپه ابوذر، معروف به بام نهاوند با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شهرداری قرار دارد که با اجرای آن جاذبه گردشگری منطقه چند برابر می شود.

وی گفت: در طرح توسعه بام نهاوند 400 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود که 80 میلیارد تومان آن از طرف شهرداری و 320 میلیارد تومان دیگر نیز از طریق سرمایه گذار تامین می شود.

شهردار نهاوند افزود: در این طرح شهربازی مدرن، هتل، پارکینگ و امکانات مجهز دیگری در نظر گرفته شده که می تواند برای تمام سنین قابل استفاده و باعث جذب گردشگر شود.

وی با اشاره به اینکه برای جبران عقب ماندگی های شهر نهاوند یکی به یکی در حال رفع معضلات شهری هستیم اضافه کرد: در این راستا به منظور زیباسازی چهره شهر، آسفالت طرح محله به محله با آسفالت کوچه و خیابان های شهر نهاوند از اواخر سال گذشته آغاز شد که تاکنون تمام مناطق مورد نیاز آسفالت یا لکه گیری شده و حفاری های اداره آب و فاضلاب قبل از پرداخت بدهی شان آسفالت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بام نهاوند در دستور کار شهرداری قرار دارد

طرح توسعه بام نهاوند در دستور کار شهرداری قرار دارد