مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-03سياسي

امیدآفرینی صاحبان تریبون ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتخابات تابلوی اقتدار نظام است، گفت: صاحبان تریبون باید در استفاده از کلمات و جملات خود، - ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتخابات تابلوی اقتدار نظام است، گفت: صاحبان تریبون باید در استفاده از کلمات و جملات خود، حداکثر دقت و توجه را لحاظ کنند چرا که نباید برای خوشایند عده ای از افراد، مردم را دلسرد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان روز گذشته در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه امیدآفرینی صاحبان تریبون ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می کند اظهار کرد: امیدبخشی در جامعه و طرح گفتمان امیدآفرین از تریبون ها، نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دو عنصر اصلی شورا و هماهنگی تشکیل شده است گفت: باید از ظرفیت های موجود در فرمانداریها و بخشداریها برای هماهنگی امور استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به روزرسانی برنامه ها بویژه استفاده از سرودهای جدید و جذاب را برای تبلیغ ضروری دانست و گفت: همه ما باید بدانیم در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی صاحبان تریبون ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می کند

امیدآفرینی صاحبان تریبون ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می کند