مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-09اقتصادي

مهلت 2 ماهه سازمان هواپیمایی به دارندگان پهپاد غیرنظامی برای پلاک گذاری


رییس گروه وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تاکنون 11 هزار پهپاد پلاک شده است، گفت: دارندگان پهپاد تا 2 ماه فرصت دارند با مراجعه به سازمان هواپیمایی کشوری برای پلاک گذاری اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاپیتان مهدی قرنلی، رییس گروه وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه فعالیت ما هواپیماهای فوق سبک و ریزپرنده ها و پهپادها است.

وی ادامه داد: هواپیماهای فوق سبک به هواپیماهای گفته می شود که وزن آنها حداکثر 600 کیلوگرم هنگام برخاستن است.

رییس گروه وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه 270 فروند هواپیمای فوق سبک در کشور داریم که کاربری های تفریحی، آموزشی و شخصی دارند، گفت: 80 درصد هواپیماهای فوق سبک کاربری آموزشی دارد.

قرنلی گفت : هواپیماهای فوق سبک در برخی فرودگاه های کشور امکان پرواز دارند و در برخی فرودگاه ها هم که امکان پرواز ندارند به فرودگاه های جانبی منتقل می شوند، به عنوان مثال در فرودگاه های امام خمینی (ره)، مهرآباد، مشهد، اصفهان و شیراز محدودیت پرواز هواپیماهای فوق سبک داریم ، پروازهای هواپیماهای فوق سبک در شیراز به فرودگاه زرقان، مشهد به فرودگاه گلبهار و در اصفهان به فرودگاه شهرکرد منتقل شده است اما در فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 2 ماهه سازمان هواپیمایی به دارندگان پهپاد غیرنظامی برای پلاک گذاری

مهلت 2 ماهه سازمان هواپیمایی به دارندگان پهپاد غیرنظامی برای پلاک گذاری