مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-15سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس پایگاهی برای جهاد تبیین است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از مرکز و موزه فرهنگی دفاع مقدس به عنوان پایگاه بصیرت افزایی و جهاد تبیین برای مردم و گردشگران یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی عصر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه استان مازندران از استان های پرافتخار است که در عرصه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن درخشید، اظهار داشت: جوانان غیرتمند این استان در دفاع از ارزش ها و ترویج سیره شهدا مجاهدت کردند و این پایمردی و استقامت مردم این استان ریشه در مقاومت و ایستادگی دارد.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران یک سرمایه عظیم فرهنگی برای استان محسوب می شود که اگر ساخت و بهره برداری از آن در اولویت قرار بگیرد به عنوان پایگاه بصیرت افزایی و جهاد تبیین مورد استفاده مردم و گردشگران قرار خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه نیازمند همدلی مردم و مسئولین هستیم که این مرکز فرهنگی را به عنوان یک سرمایه قلمداد کنند، ادامه داد: با همدلی و همراهی نیروهای مسلح، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را تکمیل کنیم و در نشر و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت گام هایی مهم و اثرگذار برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس پایگاهی برای جهاد تبیین است

مرکز فرهنگی دفاع مقدس پایگاهی برای جهاد تبیین است