مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13حوادث

کشف 216 میلیارد ریال انواع کالای سرقتی و قاچاق در تنکابن


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 216 میلیارد و 700 میلیون ریالی انواع کالاهای سرقتی و قاچاق در پنجمین مرحله از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در تنکابن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سیدموسی حسین گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی پنجمین مرحله از طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم های عملیاتی در 24 نقطه شهرستان تنکابن به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و به منظور برقراری و حفظ و نظم و امنیت مردم در حوزه های مختلف مأموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 2 قاچاقچی، 35 عامل افیونی و 50 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 8 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سردار حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 29 سارق حرفه ای و مالخر، 49 فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

حسینی به کشف 9 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی 3 خودرو و 37 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 216 میلیارد ریال انواع کالای سرقتی و قاچاق در تنکابن

کشف 216 میلیارد ریال انواع کالای سرقتی و قاچاق در تنکابن