مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-02حوادث

احتمال بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل های مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران از احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل های استان هشدار داد و گفت: با افزایش دمای هوا در کشور، احتمال وقوع آتش سوزی جنگل های و مراتع مازندران وجود دارد از این رو لازم است دستگاه های مسئول آمادگی لازم را برای اطفای حریق داشته باشند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران از احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل های استان هشدار داد و گفت: با افزایش دمای هوا در کشور، احتمال وقوع آتش سوزی جنگل های و مراتع مازندران وجود دارد از این رو لازم است دستگاه های مسئول آمادگی لازم را برای اطفای حریق داشته باشند.

مهرداد خزایی پول در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به افزایش دمای هوا در این ایام خاطرنشان کرد: احتمال وقوع آتش سوزی در برخی از عرصه های جنگلی در این مناطق وجود دارد.

وی با اعلام اینکه همه نیروها برای مهار حریق احتمالی به حالت آماده باش در آمده اند، به مردم هشدار داد؛ تا از روشن کردن آتش در دامنه و حاشیه جنگل ها و مراتع خودداری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران، افزود: با این که برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در این عرصه ها در ابعاد مختلف اقدامات لازم صورت گرفته است اما همکاری مسافران، گردشگران و مردم دراین حوزه بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل های مازندران

احتمال بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل های مازندران