مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-16سياسي

تعریف 23 پروژه سرمایه گذاری برای شهر سنندج


عضو شورای اسلامی شهر سنندج از شناسایی 23 پتانسیل بالقوه در شهر سنندج با سرمایه گذاری پنج هزار و 400 میلیارد تومان خبر داد.

- بهروز ابراهیم آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در انتخابات دور جدید هیئت رییسه شورای شهر سنندج به عنوان رییس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی منفصل شهری انتخاب شدم و امیدواریم در این کمیسیون بخشی از رنج و گرفتاری مردم در حاشیه شهر سنندج را کاهش دهیم.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون سرمایه گذاری طی دو سال گذشته پرداخت و ادامه داد: در دوره های قبلی شورای شهر پروژه های سرمایه گذاری مشکل دار به عنوان میراث شورای ششم وجود داشت که شامل پروژه های پارک ملت، سنه سنتر و فامیلی لند سنندج بود وی با بیان اینکه این سه پروژه به دلیل عدم رعایت روال قانونی مشکلاتی در اجرا داشتند، افزود: پارک ملت سنندج با شرایط خاصی به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده بود و حتی مصوبه کمیته انطباق را هم نداشت و همین مسئله باعث شد تا شهر سنندج به مدت 15 سال بدون شهربازی بماند.

ابراهیم آبادی ادامه داد: پارک ملت فعلا به طور موقت باز شده و تلاش می کنیم مابقی مشکلات را در کمیته انطباق حل کنیم و بتوانیم شاهد فعالیت آن به صورت دائم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 23 پروژه سرمایه گذاری برای شهر سنندج

تعریف 23 پروژه سرمایه گذاری برای شهر سنندج