مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-30حوادث

امتیازات ویژه گذرنامه اربعین/ 17000 جلد گذرنامه ویژه اربعین در 12 روز چاپ شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: از آنجایی که اعتبار گذرنامه ویژه اربعین 5 ساله هست، - رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه از چاپ 17 هزار جلد گذرنامه ویژه اربعین خبر داد و امتیازات ویژه این نوع گذرنامه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: از آنجایی که اعتبار گذرنامه ویژه اربعین 5 ساله هست، افراد حتی بعد از اینکه در سال های آتی گذرنامه های خود را تمدید اعتبار کردند می توانند همچنان از گذرنامه ویژه اربعین برای سفر به عراق استفاده کنند.

وی افزود: برخی از بازرگانان و افرادی که باید به اروپا سفر کنند، اگر مهر سفر به عراق در داخل گذرنامه آن ها ثبت می شد، برای دریافت ویزا با مشکل مواجع می شدند، گذرنامه ویژه اربعین این امکان را به این دسته از افراد می دهد که به راحتی به عراق سفر کنند و نگرانی از بابت عدم دریافت ویزای اروپا نداشته باشند.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا بیان کرد: گذرنامه ویژه اربعین در 12 صفحه چاپ می شود (تعداد صفحات گذرنامه اصلی 34 صفحه است) و مسئولان در حال رایزنی هستند تا بتوان از این گذرنامه ها برای سفر به سوریه و حج هم بشود استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیازات ویژه گذرنامه اربعین/ 17000 جلد گذرنامه ویژه اربعین در 12 روز چاپ شده است

امتیازات ویژه گذرنامه اربعین/ 17000 جلد گذرنامه ویژه اربعین در 12 روز چاپ شده است