مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-11سياسي

فرمانداری دماوند گزارش حمایت از صنایع کوچک را به مردم ارائه دهد


از دولت و فرمانداری می خواهیم گزارشی از نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع و جذب سرمایه های کوچک و تقویت تولید در دماوند به مردم ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه پس از انقلاب مردم در مسابقه خدمت رسانی در حوادث طبیعی و کمبودهای اجتماعی مشتاقانه شرکت می کردند اظهار داشت: مشارکت عمومی مردم در حل مشکلات اجتماعی از قدیم الایام در بستر مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی وجود داشت و فعالیت صندوق های قرض الحسنه، خیریه ها، انجمن های اسلامی و فارغ التحصیلی، اتحادیه ها، اصناف و نظام های صنفی و مهندسی از مصادیق همکاری عمومی برای رساندن خیر به عموم مردم است.

وی افزود: از دولت محترم و فرماندار گرامی شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه های کوچک و تقویت تولید در شهرستان دماوند گزارشی به مردم ارائه کنند.

فتاح دماوند گفت: دو سال از خروج اجباری و شبانه و بزدلانه آمریکا از افغانستان می گذرد و طالبان هنوز موفق به تثبیت مشروعیت بین المللی خود نشده و نتوانسته مشکلات مردم را کاهش دهد و علی رغم خروج آمریکا از افغانستان پس از 20 سال اشغال، هنوز مردم مظلوم افغان تحت ظلم و ستم آمریکا قرار دارند، چون آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری دماوند گزارش حمایت از صنایع کوچک را به مردم ارائه دهد

فرمانداری دماوند گزارش حمایت از صنایع کوچک را به مردم ارائه دهد