مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-05اقتصادي

هر دستورالعملی که در پایگاه اطلاعات قوانین ثبت نشده باشد، فاقد ارزش است


معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر عزم دولت برای حمایت از اقتصاد دیجیتال گفت: معاونت حقوقی رییس جمهور ماموریت ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کارها را در دستور کار دارد.

- معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر عزم دولت برای حمایت از اقتصاد دیجیتال گفت: معاونت حقوقی رییس جمهور ماموریت ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کارها را در دستور کار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز با حضور در خط تولید برخی شرکت های تولیدی در نشستی با حضور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این منطقه به بررسی مشکلات عرصه تولید از منظر حقوقی و راهکارهای آن پرداخت.

ظرفیت های گسترده منطقه ویژه پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور معاون حقوقی رییس جمهور در نشست با تولیدگران و فعالان اقتصادی منطقه پیام در ابتدای سخنان خود با اشاره به ظرفیت های گسترده منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور گفت: این منطقه با ظرفیت جغرافیایی، فرودگاهی و گمرکی و قرابت با چندین استان پرجمعیت و همچنین وجود متخصصان و فعالان اقتصادی توانمند نسبت به وضعیت مطلوب عقب افتادگی دارد و نیاز است تا مجموعه اقدامات تحولی در این منطقه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دستورالعملی که در پایگاه اطلاعات قوانین ثبت نشده باشد، فاقد ارزش است

هر دستورالعملی که در پایگاه اطلاعات قوانین ثبت نشده باشد، فاقد ارزش است