مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-16بين الملل

الوفاق: مردم بحرین هرگز سرزمینشان را به صهیونیست ها تحویل نمی دهند


جمعیت الوفاق بحرین ضمن دعوت از منامه برای بازگشت به آغوش ملی تاکید کرد که بحرینی ها هرگز سرزمین خود را تسلیم صهیونیست ها نخواهند کرد.

- جمعیت الوفاق بحرین ضمن دعوت از منامه برای بازگشت به آغوش ملی تاکید کرد که بحرینی ها هرگز سرزمین خود را تسلیم صهیونیست ها نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه در این کشور در بیانیه ای تاکید کرد: مردم و گروه های سیاسی، اجتماعی و مهم بحرین اساسا بدون هیچ تردیدی به هویت اسلامی و عربی خود تعلق دارند و هرگز این سرزمین را به صهیونیست ها و نیروهای خارجی تسلیم نکرده و هرگز اجازه نخواهند داد که هویت اسلامی و عربی شان به هر شکلی به بازی گرفته شود.

الوفاق در ادامه بیانیه خود آورد، ساختار سیاسی موجود برخلاف تاکیدهای مردم از گذشته تا به امروز بر حاکمیت دموکراتیک مبتنی بر حاکمیت مردمی و انتقال صلح آمیز قدرت، به سلطنت مطلق تبدیل شد.

این جمعیت شیعه در ادامه بیانیه خود آورد، حاکمیت برای فروش استقلال بحرین به نیروهای خارجی شتاب می کند و در راستای پاک کردن پرونده سیاه حقوق بشر خود و جلب حمایت، با تسلیم کردن کشور، قدرت تصمیم گیری، اطلاعات حساس و حریم خصوصی مردم آن، بحرین را همانند لقمه ای لذیذ به آنها تحویل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوفاق: مردم بحرین هرگز سرزمینشان را به صهیونیست ها تحویل نمی دهند

الوفاق: مردم بحرین هرگز سرزمینشان را به صهیونیست ها تحویل نمی دهند