مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-07اقتصادي

حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از 25 هزار تن رسید


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از 25 هزار تن رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی چاله چاله رییس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ظهر دوشنبه به همراه علی ملکشاهی از پایانه ریلی حمل و نقل گندم کرمانشاه بازدید کردند.

در این بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با قدردانی این اقدام ارزشمند در راه اندازی ایستگاه بارگیری و تخلیه گندم کرمانشاه، گفت: حمل و نقل ریلی گندم و کالاهای اساسی یکی از مقرون به صرفه ترین راه های حمل گندم به سایر استان های کشور است و تمام تلاش خود را در حمایت از توسعه و تجهیز هر چه بهتر این ایستگاه حمل گندم به کار می بندیم.

علی ملکشاهی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان نیز از حمل بیش از 25 هزار تن گندم در طول یکسال گذشته از این ایستگاه خبر داد و افزود: از زمان راه اندازی این ایستگاه در سال گذشته استان های کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، تهران، مازندران و سیستان و بلوچستان از مقاصد اصلی حمل گندم از مبدا استان کرمانشاه بوده است.

ملکشاهی همچنین از رشد حمل گندم به صورت ریلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 11 هزار تن گندم از استان کرمانشاه به مقاصد از پیش تعیین شده طبق برنامه حمل ابلاغی از طرف شرکت مادر تخصصی بازرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از 25 هزار تن رسید

حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از 25 هزار تن رسید