مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-12سياسي

3400 سند اراضی زراعی در اردبیل تحویل زارعان و کشاورزان شد


در آستانه کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل، طی مراسمی سه هزار و 400 سند کاداستر و حدنگاری اراضی زراعی تحویل زارعان و کشاورزان استان اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که شامگاه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ثبت اسناد استان اردبیل برگزار شد، رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار کرد: کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل خیرات و برکات فراوانی را برای استان اردبیل به همراه داشت که یکی از این مبرات صدور و تحویل سه هزار و 400 سند رسمی اراضی زراعی و کشاورزی است.

سرهنگ رضا ندایی تصریح کرد: امروز جای بسی خوشحالی است که در استان اردبیل با برگزاری کنگره شهدا، اجلاسیه ها و برنامه های متعدد در همین محور برگزار شده و مدیران و مسئولان استان ادای دین سنگینی را در مقابل شهدا انجام دادند.

وی استان اردبیل را استانی سرشار از استعدادها، نوابغ و متفکران اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هشت هزار بسیجی حقوقدان دارای مدرک کارشناسی ارشد، دکترا، اساتید دانشگاه، وکلای دادگستری، قضات و مسئولان ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با سازمان بسیج حقوقدانان در همراهی مستقیم هستند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تمام دستگاه های اداری و اجرایی که زیرمجموعه قوه قضاییه است، همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3400 سند اراضی زراعی در اردبیل تحویل زارعان و کشاورزان شد

3400 سند اراضی زراعی در اردبیل تحویل زارعان و کشاورزان شد