مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-19ورزشي

5000 سمن حوزه جوانان در کشور وجود دارد


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از وجود پنج هزار سمن حوزه جوانان در کشور خبرداد و گفت: از همه سمن هایی که در حوزه جوانان فعالیت می کنند، - ایسنا/کرمانشاه معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از وجود پنج هزار سمن حوزه جوانان در کشور خبرداد و گفت: از همه سمن هایی که در حوزه جوانان فعالیت می کنند، حمایت می کنیم.

وحید یامین پور امروز (28 مرداد) در مراسم گرامیداشت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در کرمانشاه، بااشاره به اهمیت جایگاه مشارکت های مردمی از نظر حاکمیت، اظهار کرد: حاکمیت مردمی بوده و معتقد است پیشبرد اهداف بدون مشارکت مردم میسر نمی شود.

وی افزود: دولت ها توان انجام حرکت های تاریخ ساز و جهشی را بدون مشارکت مردم ندارند.

دبیر شورای عالی جوانان کشور در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اهمیتی که تشکل ها و سازمان های مردم نهاد دارند، در وزارت ورزش و جوانان از اینگونه نهادها که در حوزه جوانان فعال هستند حمایت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت های ما تنها سمن ها و تشکل هایی که مجوز خود را از معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان اخذ می کنند، دربر نمی گیرد، بلکه تمام سمن ها و تشکل هایی که در حوزه جوانان فعالیت می کنند، اما مجوز خود را از سایر وزارتخانه ها گرفته اند را نیز شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 سمن حوزه جوانان در کشور وجود دارد

5000 سمن حوزه جوانان در کشور وجود دارد