مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-17ورزشي

حذف سبقت اللهی از دور نهایی رقابت قهرمانی جهان


در نخستین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو گلنوش سبقت اللهی که به فینال تپانچه بادی زنان رسیده بود اجازه حضور در فینال را پیدا نکرد.

- در نخستین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو گلنوش سبقت اللهی که به فینال تپانچه بادی زنان رسیده بود اجازه حضور در فینال را پیدا نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو گلنوش سبقت الهی به فینال تپانچه بادی راه یافت ولی در فینال اجازه ایستادن در خط را نداشت و از دور رقابت ها خارج و هشتم شد.

علت خروج سبقت اللهی از خط مسابقه احتمالا مشکل فنی سلاحش بوده است.

در این روز هانیه رستمیان، دارنده سهمیه المپیک پاریس، مینا قربانی امیر جوهری خو، وحید گلخندان و سجاد پورحسینی در تپانچه بادی به فینال راه نیافتند.

در بخش تیمی تپانچه بادی تیم زنان ایران با ترکیب گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی در رده سوم ایستاد و تیم مردان با ترکیب امیر جوهری خو، وحید گلخندان و سجاد پورحسینی یازدهم شد.

نمایندگان تیراندازی ایران باید فردا در ماده های میکس تفنگ و تپانچه و اسکست مردان رقابت کنند.

نتایج تیراندازان در قهرمانی جهان باکو: تپانچه بادی مردان: 23- امیر جوهری خو 578 39- وحید گلخندان 575 59- سجاد پورحسینی 572 تپانچه بادی زنان: 3- گلنوش سبقت اللهی 580 23- هانیه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف سبقت اللهی از دور نهایی رقابت قهرمانی جهان

حذف سبقت اللهی از دور نهایی رقابت قهرمانی جهان