موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 01:302023-07-23سياسي

کمرویی کودکان و مسئولیت والدین


گزارشی از انجمن روانشناسی آمریکا تایید می کند که والدین می توانند به همراه فرزند خود در گردهمایی های مختلف دوستانه و رسمی شرکت کنند تا از این طریق به مرور زمان اختلال کمرویی غیر طبیعی کودکان را برطرف سازند.

- همانطور که اشاره شد رفتارهای خجالتی در مقابل شرکای اجتماعی آشنا بسیار بیشتر از افراد غریبه اهمیت خواهند داشت.

در مقاله ای که توسط نمایه استنادی اسکوپوس انتشار یافته می خوانیم که این مسئله می تواند ریشه های روانشناختی داشته باشد و در صورت تکرار باید کودک با استفاده از متدهای مطرح روانشناسی تحت روند مشاوره قرار بگیرد.

بهترین گزینه به منظور بررسی چنین رفتارهایی، چگونگی تعامل کودک با دوستان در محیط مدرسه و یا مهدکودک خواهد بود.

فرزندانی که با این چالش های روحی مواجه هستند، از واکنش های دوستانشان نسبت به آنها و به ویژه عدم پذیرش اجتماعی واهمه خواهند داشت.

  اما چگونه متوجه شویم که کمرویی فرزندانمان غیرعادی است و می تواند به مشکلات جدی در آینده منجر شود؟ با توجه به مطالعه ای که توسط انتشارات جان وایلی و پسران به چاپ رسیده است، از جمله اصلی ترین نشانه های حالات خجالتی مشکل ساز در کودکان چالش های پیش روی آنها در حیطه دوست یابی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرویی کودکان و مسئولیت والدین

کمرویی کودکان و مسئولیت والدین