مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-03بين الملل

امضای سند برنامه همکاری های تجاری 5 ساله بین ایران و پاکستان


4 سند از جمله سند برنامه راهبردی همکاری های تجاری 5 ساله بین ایران و پاکستان با حضور وزرای خارجه ایران و پاکستان در اسلام آباد به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب 11 مرداد ماه در رأس هیأتی و در نخستین سفر دوجانبه خود و در پاسخ به دعوت بلاول بوتو زرداری همتای پاکستانی وارد اسلام آباد شد.

وی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) 12 مرداد ماه در محل وزارت خارجه پاکستان مورد استقبال همتای خود قرار گرفت و دو وزیر نهادل دوستی بین دو کشور را کاشتند.

وزرای خارجه دو کشور پس از آن بر سر یک میز به گفت وگو نشستند و بعد از آن هم امیرعبداللهیان در ضیافت ناهار همتای خود شرکت کرد و پس از آن هم در نشست خبری مشترک با همتای پاکستانی به تشریح رایزنی های انجام شده پرداخت.

در پایان مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان، سند برنامه راهبردی همکار های تجاری پنج ساله بین دو کشور برای سال های 2023 تا 2028 به امضا رسید.

همچنین سند سومین جلسه کمیته مشترک سرمایه گذاری ایران و پاکستان و پروتکل همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور توسط مقامات ذیربط، در حضور وزرای امور خارجه ایران و پاکستان امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای سند برنامه همکاری های تجاری 5 ساله بین ایران و پاکستان

امضای سند برنامه همکاری های تجاری 5 ساله بین ایران و پاکستان