مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-15اقتصادي

تبلور شعار سال در شرکت های زیر مجموعه صنایع بهشهر


افزایش تولید در شرکت های شوینده علاوه بر تامین نیاز های داخلی و مهار تورم در این بخش موجب رونق بیش از پیش صادرات محصولات این صنعت در سال جاری شده است.

- اخبار شرکت ها؛ کارخانه های صنایع شوینده و بهداشتی وابسته به شرکت توسعه صنایع بهشهر با تدوین سیاست های عملی و اجرای برنامه های توسعه ای و تحولی، افزایش تولید و صادرات، رشد چشمگیری در سودسازی داشته و با قدرت در صدد احیای سهم خود از بازارهای داخلی و خارجی است.

بررسی صورت های مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر که مدیریت چندین شرکت در صنایع مختلف از جمله صنعت غذایی، شوینده، بهداشتی و سرمایه گذاری را بر عهده دارد، نشان می دهد تمامی شرکت های زیر مجموعه این شرکت که وظیفه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی را بر عهده دارند در شش ماهه اول سال مالی منتهی به 31/03/1402در مقایسه با شش ماهه سال قبل با تکیه بر افزایش تولید رشد چشمگیری در افزایش سود داشته اند.

پاکسان؛ تغییر جهت از زیان به سود در شرایطی که افزایش قیمت محصولات شوینده در سال جاری بسیار کمتر از نرخ تورم کشور بوده، و از سوی دیگر قیمت مواد اولیه و دیگر عوامل تولید افزایش داشته، سودآوری شرکت های شوینده و بهداشتی وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر با مدیریت صحیح، کارآمد و اثر بخش، تمرکز بر صادرات و تکیه بر افزایش تولید بر خلاف سالهای قبل بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور شعار سال در شرکت های زیر مجموعه صنایع بهشهر

تبلور شعار سال در شرکت های زیر مجموعه صنایع بهشهر