مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-17فرهنگي

مسعود کیمیایی با مینی سریال «خائن کُشی» در شبکه نمایش خانگی


فیلمبرداری و تهیه راش های آخرین ساخته ی مسعود کیمیایی در زمان تولید به نحوی انجام شد که در دو نسخه سینمایی و مینی سریال قابل ارائه باشد.

- مسعود کیمیایی با مینی سریال خائن کُشی در شبکه نمایش خانگی فیلمبرداری و تهیه راش های آخرین ساخته ی مسعود کیمیایی در زمان تولید به نحوی انجام شد که در دو نسخه سینمایی و مینی سریال قابل ارائه باشد.

مینی سریال خائن کُشی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی از جمعه 3شهریور، ساعت 9صبح به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

   مسعود کیمیایی در آخرین ساخته خود، اتفاقی سیاسی- تاریخی را محوریت اصلی روایتش قرار داده؛ در خط داستانی به عشق و رفاقت می پردازد و گذری به ماجرای ملی شدن صنعت نفت و اتفاقات مربوط به دکتر مصدق دارد.

داستان فیلم درباره گروهی ست که می خواهند از بانک ملی سرقت کنند و این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می خواهند.

مهران مدیری، امیر آقایی، پولاد کیمیایی، پانته آ بهرام، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آییش، اندیشه فولادوند، رضا یزدانی و الهام حمیدی در خائن کُشی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمبرداری و تهیه راش های آخرین ساخته ی مسعود کیمیایی در زمان تولید به نحوی انجام شد که در دو نسخه سینمایی و مینی سریال قابل ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود کیمیایی با مینی سریال «خائن کُشی» در شبکه نمایش خانگی

مسعود کیمیایی با مینی سریال «خائن کُشی» در شبکه نمایش خانگی