مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-29سياسي

حلقه مفقوده تولید کشور مهارت آموزی است


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حلقه مفقوده تولید کشور، مهارت آموزی است چرا که بدون مهارت آموزی نمیتوان به جایگاه واقعی در تولید برسیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حلقه مفقوده تولید کشور، مهارت آموزی است چرا که بدون مهارت آموزی نمیتوان به جایگاه واقعی در تولید برسیم.

وحید جلال زاده 7مرداد در همایش روز ملی مهارت آموزی که در سالن همایش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: اغلب افراد جویای کار فقط به تحصیلات آکادمیک بسنده کرده و مهارتی را کسب نکرده اند و همین عدم وجود مهارت در کارهای فنی سهم بزرگی در بیکاری دارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسیر هنرستان و مسیر مهارت آموزی بهترین و مناسب ترین مسیر است و امروزه شاهد افزایش تعداد دانش اموزان در هنرستان ها هستیم که این امری بسیار مطلوب است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مهارت آموزی در زندگی شخصی و اجتماعی بسیارمهم بوده و مسیری برای اشتغال و درآمد است.

جلال زاده خاطر نشان کرد: متأسفانه چند سالی است که سازمان فنی و حرفه ای مورد غفلت واقع شده و در سال گذشته تنها 240میلیارد تومان از بودجه کل کشور برای این سازمان در نظر گرفته شده که این نشان از نبود توجه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقوده تولید کشور مهارت آموزی است

حلقه مفقوده تولید کشور مهارت آموزی است