مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-26اجتماعي

5 اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در دزفول تشکیل شد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول از تشکیل پنج اکیپ نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد.

- محسن ورجاوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دامپزشکی شهرستان دزفول با سازماندهی اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام محرم (تاسوعا و عاشورا) آماده خدمت رسانی به شهروندان در سراسر شهرستان دزفول است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول تصریح کرد: در همین راستا اکیپ های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی و همچنین کشتارگاه دام این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خدمات‎رسانی به عموم مردم خواهند بود.

ورجاوند ادامه داد: این تیم ها در قالب یک اکیپ ثابت و چهار اکیپ سیار شامل هشت کارشناس بهداشت گوشت و 2 ناظر شرعی در سطح شهرستان دزفول حضور خواهند داشت.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول تاکید کرد: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست محیطی نیز موجب انتشار بیماری های مشترک از دام به انسان می شود.

ورجاوند به شهروندان هشدار داد از خرید دام فاقد پیشینه مشخص و از افراد دوره‎گرد و یا دلالان دام جداً خودداری کرده و دام مورد نیاز برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را از مراکز عرضه دام و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در دزفول تشکیل شد

5 اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در دزفول تشکیل شد