مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-06سياسي

لزوم مشارکت مردم در نظارت بر تورهای گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی فارس بر لزوم مشارکت و همکاری مردم در نظارت بر تورهای گردشگری تأکید کرد و نظارت صحیح بر تورهای گردشگری را بدون همکاری مردم غیرممکن دانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی فارس بر لزوم مشارکت و همکاری مردم در نظارت بر تورهای گردشگری تأکید کرد و نظارت صحیح بر تورهای گردشگری را بدون همکاری مردم غیرممکن دانست.

سید مؤید محسن نژاد یکشنبه 15 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مسافران و گردشگران متقاضی استفاده از تورهای گردشگری از مهم ترین وظایف دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که با اعمال نظارت بر فعالیت آن ها سعی داریم ضمن رعایت حق وحقوق مسافران از بروز هرگونه تخلف نیز پیشگیری شود.

وی، فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را به عنوان چرخ های محرک صنعت گردشگری بسیار مهم و حساس ارزیابی و اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی حلقه های ارتباطی بین سایر بخش های گردشگری اعم از اقامتی، حمل ونقل و راهنمایان گردشگری هستند، بنابراین نحوه کارکرد آن ها بر کیفیت گردشگری بسیار اثربخش است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: درصورتی که مسافران و گردشگران از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که دارای مجوز بند ب از این اداره کل هستند نارضایتی یا شکایتی داشته باشند، کمیسیون های رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت مردم در نظارت بر تورهای گردشگری

لزوم مشارکت مردم در نظارت بر تورهای گردشگری