مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-06اقتصادي

مخزن 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه وارد مدار آب شرب شد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از اتمام و آماده بهره برداری بودن احداث مخزن 10 هزار متر مکعبی آستانه اشرفیه بمنظور تامین بخشی از نیاز آبی شهرهای شرقی استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح ساخت مخزن 10هزار متر مکعبی آستانه اشرفیه  از سال 94 شروع شده بود، اظهار کرد: با عزم دولت سیزدهم این پروژه اکنون تکمیل شده که هدف از آن تأمین آب شرب بهداشتی و سالم برای شهرهای لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، سیاهکل، کیاشهر کوچصفهان و روستاهای مسیر می باشد.

  وی با بیان اینکه بخش عمده اهداف این طرح شامل آبرسانی به شهرهای شرق گیلان محقق شده است، گفت: در حال حاضر پروژه احداث مخزن زمینی 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه نیز آماده بهره برداری است.

  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه آب شهر آستانه اشرفیه در چارچوب طرح آبرسانی شهرهای شرق از محل تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در محدوده شهر سنگر تأمین می شود، افزود: مخزن 30 هزار مترمکعبی مرکزی و تأمین کننده فشار کافی برای تمامی شهرهای شرق نزدیک گیلان در تازه آباد جنگاه واقع شده است.

  خرمی با بیان اینکه احداث مخزن 10 هزار متر مکعبی آستانه اشرفیه در زمینی به مساحت تقریبی 10 هزار و 500 متر مربع احداث شده است، تصریح کرد: برای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه وارد مدار آب شرب شد

مخزن 10 هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه وارد مدار آب شرب شد