مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-24سياسي

استاندار یزد: لزوم تدوین بسته حمایتی شهرداری ها از گردشگری مذهبی


استاندار یزد مسئله گردشگری و معادن را دو اولویت اجرایی استان در دوره مدیریت فعلی دانست و گفت: بسته حمایتی مدیریت شهری از گردشگری مذهبی در استان یزد تدوین و اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی شامگاه دیروز در شورای توسعه گردشگری استان که با حضور فرمانداران، مدیران و فعالین بخش گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری برای کشور و استان یزد گنجی بی پایان و کم هزینه است.

وی ارزش افزوده گردشگری را بالا دانست و افزود: چگونگی استفاده از این ظرفیت در حوزه های امنیت ملی، راهبردهای بین المللی، اقتصادی و فرهنگی باید متناسبت با ظرفیت های داخلی مد نظر قرار گرفته شود.

استاندار یزد مسئله گردشگری و معدن را دو اولویت جدی مدیریت استان در دوره مدیریت فعلی دانست و گفت: گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد جنس متفاوتی نسبت به دیگر استانها در کشور دارد و باید بیش از پیش تقویت شود.

فاطمی با بیان این که محرم و نوع عزاداری یزدی ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشور است و باید برای این مهم از تمام ظرفیت ها استفاده شود، تصریح کرد: صنعت گردشگری یکی از پر ریسک ترین صنایع دنیاست.

وی گردشگری مذهبی فرصت و مسئولیتی بزرگ برای دست اندرکاران صنعت گردشگری است، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری ها باید با برنامه ریزی جدی و مستمر از گردشگری مذهبی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: لزوم تدوین بسته حمایتی شهرداری ها از گردشگری مذهبی

استاندار یزد: لزوم تدوین بسته حمایتی شهرداری ها از گردشگری مذهبی