مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-14سياسي

معاون جدید مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر محمد زارعی» را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی دکتر محمد زارعی را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی دکتر محمد زارعی را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال در سمت معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب می کنم.

لازم است به منظور مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت ها و اقدامات غیر قانونی مرتبط با موادمخدر، روان گردان ها و پیش سازها، اشراف اطلاعاتی جهت شناسایی و انهدام شبکه ها و سران اصلی قاچاق موادمخدر با همکاری سازمان های مرتبط، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان، هدایت و نظارت بر حفاظت و نگهداری از اموال توفیقی و مصادره ای و نحوه واگذاری و فروش براساس ضوابط و مقررات، تقویت فعالیت های منطقه ای و بین المللی با هماهنگی سازمان های ذیربط و انجام امور براساس شرح وظایف مصوب از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند نسبت به تحقق آن اهتمام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

معاون جدید مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد