مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-09سياسي

یک راه اصلی حفظ حرمت خون شهدا رسیدگی به امور مردم است


رییس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان و اتحادیه ها و تشکل های صنفی، - رییس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق حمایت از رشد و رونق تولید ، دستگاه های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان و اتحادیه ها و تشکل های صنفی، برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، با اشاره به دیدارهای دو روز گذشته خود با اهالی رسانه گفت: این دیدارها و بازدید از رسانه ملی به بهانه قدردانی از اصحاب خبر و به ویژه افرادی بود که در قاب تصویر حضور ندارند، اما در جریان تهیه و انتشار اخبار زحمات زیادی متحمل می شوند.

رییس جمهور افزود: دشمن تلاش دارد با تصویرسازی های ناصحیح ایمان و امید جامعه را تضعیف کند و در مقابل، دولت و رسانه ها وظیفه دارند در میدان اقدام و عمل و در عرصه تبیین و تنویر ضمن خنثی سازی طراحی های دشمن، ایمان و امید جامعه را تقویت کنند.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر پیگیری تحقق حمایت از رشد و رونق تولید ، دستگاه های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان و اتحادیه ها و تشکل های صنفی، برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک راه اصلی حفظ حرمت خون شهدا رسیدگی به امور مردم است

یک راه اصلی حفظ حرمت خون شهدا رسیدگی به امور مردم است