مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-17اقتصادي

رونق گردشگری در کرمانشاه نیازمند نوآوری و ابتکار است


مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت های گردشگری استان، گفت: رونق گردشگری در کرمانشاه نیازمند نوآوری و ابتکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش فرمانی بعد از ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره نوآوری در گردشگری استان کرمانشاه که در برج فناوری این استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی و مدیر انجمن اقامتگاه های بوم گردی کشور برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری یکی از مهم ترین امور در دنیا محسوب می شود و این صنعت جز سه صنعت برتر دنیا است که نشان دهنده اهمیت گردشگری در جهان است.

وی افزود: گردشگری در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… بسیار اهمیت داشته که به لحاظ اقتصادی عملاً گشایش و افرایش فرصت شغلی برای کشور را به همراه خواهد داشت به گونه ای که اگر سالانه 20 میلیون گردشگر به کشور وارد شوند حدود پنج میلیون شغل پایدار در کشور ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری به رفع معضل بیکاری در این استان کمک کننده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه جز رتبه های نخست در بیکاری است توجه به گردشگری به عنوان راه حلی برای کاهش این آمار از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری در کرمانشاه نیازمند نوآوری و ابتکار است

رونق گردشگری در کرمانشاه نیازمند نوآوری و ابتکار است