مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-19پزشكي

یکصد و هفتمین عمل پیوند قلب با موفقیت در مشهد انجام شد


رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکصد و هفتمین عمل پیوند قلب بر روی یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) با موفقیت انجام شد.

- مشهد- رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکصد و هفتمین عمل پیوند قلب بر روی یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) با موفقیت انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عباسی اظهار کرد: این عمل بر روی آقای 49 ساله ساکن مشهد، مبتلا به نارسایی قلبی با موفقیت انجام شد و قلب این بیمار از جوان اهدا کننده 20 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضا منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا (ع) به این بیمار پیوند شد و حیات دوباره ای به او بخشید.

رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد حال عمومی بیمار را رضایت بخش اعلام و خاطر نشان کرد: این بیمار در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه دوران نقاهت را طی می کند.

وی با بیان اینکه پیوند قلب یک کار تیمی است و گروه های متعددی در آن دخیل هستند، بیان کرد: استمرار کار گروهی نشان دهنده سازمان دهی مناسب در این گونه اعمال جراحی است و چه بسا که گروه های مختلفی برای انجام چنین عمل هایی اقدام می کنند که به علت نداشتن زیر ساخت های مناسب و هماهنگی کار تیمی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصد و هفتمین عمل پیوند قلب با موفقیت در مشهد انجام شد

یکصد و هفتمین عمل پیوند قلب با موفقیت در مشهد انجام شد