مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-13سياسي

مساجد قرارگاه های فرهنگی هستند/ اجرای طرح فرهنگی در ساحل


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از مساجد به عنوان قرارگاه های فرهنگی و دینی مهم در جامعه یاد کرد و گفت: دوره آموزشی روایتگری اربعین ویژه مبلغان در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار شنبه شب در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تابعه شهرهای مازندران با بیان اهمیت کارکردهای مسجد به عملیات مسجد به مسجد اشاره کرد و گفت: مساجد قرارگاه های فرهنگی و دینی مهمی در سطح جامعه محسوب می شوند که توجه به نیازهای محتوایی برای کنشگران میدان این سنگر می تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و کم شدن آسیب های اجتماعی و فرهنگی مؤثر واقع شود.

وی افزود: عملیات مسجد به مسجد نیازمند حضور مبلغین توانمند در مساجد و ارائه راهکارهای فرهنگ سازی نحوه اداره مساجد و جذب جوانان با ایجاد و فراهم آوری زمینه هایی است که با استفاده از ظرفیت های موجود محله، می توان از آن بهره برد، است.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به رویکردهای جدید سازمان به مبحث اربعین اشاره کرد و بیان داشت: دوره آموزشی روایتگری اربعین ویژه مبلغین اعزامی به پیاده روی سفر اربعین آغاز و در شهرهای مختلف برگزار می شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با انتقاد از عدم بودجه و اعتبار کافی برای طرح های فرهنگی سواحل دریا و تفرجگاه ها خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد قرارگاه های فرهنگی هستند/ اجرای طرح فرهنگی در ساحل

مساجد قرارگاه های فرهنگی هستند/ اجرای طرح فرهنگی در ساحل