مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-09سياسي

خبرنگاران با تخصص وارد حوزه کاری شوند


خبرنگاری حرفه ای بسیار حساس بوده، از این رو خبرنگاران باید با تخصص وارد حوزه کاری خود شوند.

- زنجان-استاندار زنجان تاکید کرد: خبرنگاری حرفه ای بسیار حساس بوده، از این رو خبرنگاران باید با تخصص وارد حوزه کاری خود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان که در سالن همایش اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از وظایف مهم خبرنگاران در عصر حاضر، آگاهی بخشی به انسان ها است، گفت: با توجه به اینکه مبارزه با سوق یافتن به سمت سطحی نگری کاری بسیار سخت است، به همین خاطر خبرنگاران برای تحقق این امر باید متعهدانه وارد کارزار شوند.

وی با اشاره به اینکه ظهور شبکه های اجتماعی باعث شده است تا خبرنگاران از یکه تازی در عرصه فضای مجازی خارج شده و سختی کارشان دوبرابر شود، ادامه داد: همه ما به این موضوع اشرافیت داریم که خبرنگاری به لحاظ فیزیکی و روحی جزو مشاغل سخت به شمار می رود، این در حالی است که ظهور شبکه های متعدد اجتماعی در فضای مجازی نیز سختی این کار را دوچندان کرده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم جامعه به واسطه جولان شبکه های اجتماعی به سمت سطحی نگری سوق یابد، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم خبرنگاران در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران با تخصص وارد حوزه کاری شوند

خبرنگاران با تخصص وارد حوزه کاری شوند