مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-18ورزشي

با تیم ناشناخته ژاپن بازی داریم/ برخی صحبت ها در شان والیبال نیست


سرمربی تیم والیبال بانوان با انتقاد از برخی صحبت ها گفت: برخی افراد اطلاعاتی در مورد والیبال ندارند آن وقت در مورد تیم ملی صحبت های عجیب و غریب مطرح می کنند.

- نیلوفر رشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره شرایط تیم ملی والیبال بانوان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای اکثر تیم ها اهمیت زیادی دارد از این جهت که امتیاز این مسابقات در رنکینگ جهانی تأثیر دارد و برای انتخابی المپیک اهمیت زیادی دارد.

بنابراین همه تیم ها با تمام توان در این مسابقات شرکت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی بازیکنان خداحافظی و برخی دیگر هم مصدومیت داشتند، ما برای انتخاب بازیکن با محدودیت روبه رو بودیم، بنابراین با یک ترکیب جدید و جوان به این مسابقات اعزام می شویم.

با 18 بازیکن آخرین اردوی تیم ملی در حال برگزاری است، متأسفانه آیتک سلامت یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما دچار آسیب دیدگی شد و هنوز نمی دانیم این بازیکن را در اختیار داریم یا خیر.

سرمربی تیم والیبال بانوان در مورد رقبای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اولین دیدار ژاپن اظهار داشت: ژاپن تیم اول گروه است و ایران و هند تیم های دوم و سوم گروه بودند، معمولاً تیم اول گروه با قرعه استراحت روبه رو می شود، اما طبق قرعه کشی که انجام شد و در دو سالن بازی ها برگزارمی شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تیم ناشناخته ژاپن بازی داریم/ برخی صحبت ها در شان والیبال نیست

با تیم ناشناخته ژاپن بازی داریم/ برخی صحبت ها در شان والیبال نیست