مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-03حوادث

متقاضیان سفر اربعین فریب تبلیغات دروغین و وسوسه انگیز را نخورند


بجنورد_ رییس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای خراسان شمال گفت: زائرین اربعین فریب تبلیغات وسوسه انگیز کلاهبرداران اینترنتی با عناوینی از قبیل سفر سریع، - ازان، بدون ویزا را نخورند.

سرگرد امیر رمضان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر صدور گذرنامه ویژه اربعین متأسفانه برخی کلاهبرداری های اینترنتی به بهانه ثبت نام از طریق سایت های غیررسمی و ارسال پیامک های جعلی صورت می گیرد.

رییس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای خراسان شمالی تصریح کرد: با عنایت به شوق فزاینده مردم جهت تشرف به عتبات عالیات افراد سودجو با سو استفاده از این فرصت با طراحی و تبلیغات دروغین در سایت های و صفحات غیرمجاز حاوی لینک آلوده به ویژه در پیام رسان های داخلی کاربران را ترغیب به کلیک بر لینک بدافزار موجود در پیام ها می کنند و کاربران را به درگاه جعلی بانک هدایت و پس از سرقت اطلاعات اقدام به خالی کردن حساب آن ها می کنند.

وی در ادامه افزود: از کلیه زائرین درخواست می شود جهت ثبت نام به سایت های رسمی و اعلام شده توسط ستاد مرکزی اربعین و یا دفاتر رسمی حج و زیارت مراجعه کنند.

رمضان زاده خاطر نشان کرد: زائرین عزیز فریب تبلیغات وسوسه انگیز کلاهبرداران با عناوینی از قبیل سفر سریع، ارزان، بدون ویزا و … را نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان سفر اربعین فریب تبلیغات دروغین و وسوسه انگیز را نخورند

متقاضیان سفر اربعین فریب تبلیغات دروغین و وسوسه انگیز را نخورند