مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-26سياسي

بابایی: عدم تشکیل پرونده قضایی برای ساختمان های ناایمن، ترک فعل مجریان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو مهدی بابایی در جریان پنجاه و پنجمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، شهرِ ایمن، - رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، خواستار پیگیری ایمن سازی ساختمان های ناایمن تهران شد و گفت: عدم تشکیل پرونده قضایی برای ساختمان هایی که موارد ایمنی را پیگیری نمی کنند، ترک فعل مجریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو مهدی بابایی در جریان پنجاه و پنجمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، شهرِ ایمن، که در منطقه 8 شهرداری تهران برگزار شد، ایمنی را مهم ترین دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: دوره نمی شود و نمی توانیم تمام شده است و گفتمان اصلی ما این است که می توانیم و می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره به دنبال بهانه برای کار نکردن نیستیم اظهار داشت: در این دوره از پتانسیل ویژه سرمایه های اجتماعی معتمدین، نخبگان، شورای یاران و گروه های دوام برای رفع مشکلات و بهبود ایمنی محلات پایتخت بهره مند می شویم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت گروه های دوام در محلات پایتخت، ادامه داد: گروه های دوام محلی تقویت می شوند تا با آموزش به هنگام به سمت کاهش حوادث به ویژه حریق در محله های پایتخت برویم که این امر در پی تفاهمنامه سازمان آتش نشانی با سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی: عدم تشکیل پرونده قضایی برای ساختمان های ناایمن، ترک فعل مجریان است

بابایی: عدم تشکیل پرونده قضایی برای ساختمان های ناایمن، ترک فعل مجریان است