مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-20اقتصادي

عمده تخلفات گروه رستمی صفا چه بوده است؟


در تاریخ 20 فروردین 1399‬ بود که شعبه 6 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 تهران، قرار جلب به دادرسی پرونده محمد رستمی صفا را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طبق این قرار، در اجرای ماده 264 قانون آیین دادرسی کیفری ختم تحقیقات مقدماتی اعلام شد و محمد رستمی صفا مالک گروه صنعتی رستمی صفا و اشخاص حقیقی و حقوقی وابسته به او، طبق گزارش های معاون حقوقی سازمان اطلاعات سپاه و با شکایت بانک های پارسیان، ملی، تجارت، سپه و توسعه صادرات از دادسرای امور اقتصادی تحت تعقیب قرار گرفتند و پرونده جهت ادامه رسیدگی به بازپرسی ارسال شد.

براساس قرار صادره، محمد رستمی صفا یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی بوده که از سال 1381 نسبت به تادیه بدهی های خود به دلایل نامعلومی خودداری کرده و با تبدیل مقداری از تسهیلات دریافتی به ارز، مبالغی را به خارج کشور منتقل کرده و اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

طبق گزارش ضابط قضایی و مستند به شکایت مدیران بانک پارسیان و اطلاعات جمع آوری شده از سایر بانک های دولتی و خصوصی، رئوس تخلفات محمد رستمی صفا عبارت است از: خودداری از پرداخت معوقات بانکی خروج سرمایه از کشور ارائه گزارش خلاف واقع به بانک ها دیسکانت اعتباری اسنادی رستمی صفا با توسل به تهیه اسناد خلاف واقع نسبت به جذب تسهیلات ارزی کشور اقدام کرده و از طریق گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده تخلفات گروه رستمی صفا چه بوده است؟

عمده تخلفات گروه رستمی صفا چه بوده است؟