مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-23سياسي

حدادی: صلاحیت 12 نفر به همراه آذر منصوری در کمیسیون احزاب وزارت کشور رد شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی حدادی، عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، در واکنش به برخی اظهار نظر ها درباره رای این کمیسیون در خصوص رییس جبهه اصلاحات گفت: - عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، در واکنش به برخی اظهار نظر ها درباره رای این کمیسیون در خصوص رییس جبهه اصلاحات، ضمن تایید رد صلاحیت آذر منصوری، گفت: طبق بررسی های ما، صلاحیت 12 نفر دیگر نیز رد شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی حدادی، عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، در واکنش به برخی اظهار نظر ها درباره رای این کمیسیون در خصوص رییس جبهه اصلاحات گفت: همانگونه که در مصاحبه روز قبل گفتم، در جلسه اخیر کمیسیون ماده 10 احزاب، صلاحیت آذر منصوری و 12 نفر دیگر توسط اعضا بررسی شد و با توجه به محکومیت قضایی این افراد، صلاحیتشان قطعا رد شده است.

وی افزود: این موضوع به دلیل طولانی شدن روند جلسه، صرفا صورتجلسه نشد، اما بدون شک، جمع بندی اعضای جلسه بر ردصلاحیت این نفرات بود و بدون شک، صلاحیت آذرمنصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات و همچنین عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، رد شده است.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: به صورت قاطع بر رای اعضا ایستاده ایم و طبق بررسی های ما، صلاحیت 12 نفر دیگر نیز رد شد که اسناد و مدارک آن نیز به صورت محکم و متقن موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی: صلاحیت 12 نفر به همراه آذر منصوری در کمیسیون احزاب وزارت کشور رد شد

حدادی: صلاحیت 12 نفر به همراه آذر منصوری در کمیسیون احزاب وزارت کشور رد شد