مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-01اقتصادي

ترسیم تعرفه جدید گاز بها در ایلام


تعرفه جدید گاز بها برای مشترکان خانگی در سال 1402 ترسیم شده و مشترکان را به 4 دسته تقسیم می کند.

- محمود کشاورز، مدیرعامل شرگت گاز استان ایلام صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعرفه جدید گاز بها برای مشترکان خانگی در سال 1402 ترسیم شده است که در این تعرفه جدید مشترکان به 4 قسمت تقسیم می شوند.

  وی افزود: در این روش مشترکان گاز خانگی در چهار پله قرار می گیرند که مشترکان استان با مصرف 500 مترمکعب در ماه در رنج کم مصرف قرار دارند.

  مدیرعامل شرگت گاز استان ایلام عنوان کرد: الگوی کم مصرف برای تعرفه بخش خانگی 500 مترمکعب در نظر گرفته شده است که 60 درصد مصرف کنندگان شرکت گاز استان ایلام را این بخش تشکیل می دهد.

  وی در ادامه افزود: مشترکان با مصرف 800 مترمکعب در ماه در پله متوسط و مشترکان با مصرف هزار و 300 متر مکعب در ماه در پله پر مصرف و بالاتر به عنوان مشترکین بسیار پر مصرف شناخته شده اند.

  کشاورز اعلام کرد: 3 درصد از مصرف کنندگان در بخش خانگی جزو بسیار پر مصرف ها هستند که تعرفه برای آن ها 5 هزار و 6 هزار محاسبه شده است.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا میزان الگوی مصرفی که برای آن ها در نظر گرفته شده است از پرداخت گاز بها معاف هستند و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف باید گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم تعرفه جدید گاز بها در ایلام

ترسیم تعرفه جدید گاز بها در ایلام