مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-12سياسي

امام جمعه سمنان: تلاش دولت برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده ارزشمند است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم در حوزه روابط خارجی و آزادسازی دارایی های بلوکه شده اقدامات ارزشمندی داشته که در مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان در شهمیرزاد اظهار کرد: همه ما ازجمله ائمه جمعه و استاندار سمنان تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته ایم.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه استان سمنان باید در عمل برای جلب مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم در امر انتخابات اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: راه اندازی واحدهای راکد توسط ستاد احیای واحدهای راکد استان بسیار چشمگیر بوده و کسب عنوان ارزان ترین استان کشور در خصوص تورم ازجمله اقدامات عملی مؤثر در جلب مشارکت عمومی است.

مطیعی اضافه کرد: از همه نخبگان و کسانی که توانمند و دلسوز نظام هستند، برای شرکت در انتخابات و تحقق رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری دعوت می کنیم.

وی تصریح کرد: دولت خدمتگزار سیزدهم در حوزه روابط خارجی و آزادسازی دارایی های بلوکه شده اقدامات ارزشمندی داشته که در مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: تلاش دولت برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده ارزشمند است

امام جمعه سمنان: تلاش دولت برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده ارزشمند است