مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16بين الملل

جمهوری آذربایجان مدعی کشف گور جمعی در قره باغ شد+تصاویر


مقام های جمهوری آذربایجان مدعی کشف بقایای اجساد 17 نفر در «شوشا» شهر بازپس گرفته شده از ارمنستان در منطقه قره باغ کوهستانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمهوری آذربایجان از کشف گور جمعی جدید در شهر شوشا در منطقه قره باغ کوهستانی خبر داد.

طبق گزارش رسانه های جمهوری آذربایجان، بقایای 17 جسد در محوطه زندان شوشا در حفاری های انجام شده بین اول تا 15 اوت (10 تا 24 مرداد) توسط کمیسیون دولتی اسرای جنگی، گروگان ها و مفقودان کشف شد.

  حکمت حاجی اف دستیار ریاست جمهوری آذربایجان در ایکس (توییتر سابق) نوشت ارمنستان همچنان از ارائه اطلاعات درباره مکان گورهای جمعی برای فرار از مسؤولیت خودداری می کند.

    رسانه های جمهوری آذربایجان در ماه ژوئن هم از کشف گور جمعی در روستای ساریجالی منطقه آغدام و کشف بقایای چهار نفر خبر دادند.

  جمهوری آذربایجان مدعی است قره باغ کوهستانی از زمان جنگ اول بر سر این منطقه در اوایل 1990، محل کشتار و دفن دسته جمعی بوده است.

این منطقه در سطح بین المللی به عنوان بخشی از جمهوری آذربایجان شناخته می شود.

در جنگ 44 روزه پاییز 2020، باکو چند شهر، روستا و شهرک را از ارمنستان پس گرفت.

  اواخر خرداد الدار صمدوف معاون رییس کارگروه کمیسیون دولتی اسیران جنگی، گروگان ها و مفقودان جمهوری آذربایجان در گفت وگو با خبرگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری آذربایجان مدعی کشف گور جمعی در قره باغ شد+تصاویر

جمهوری آذربایجان مدعی کشف گور جمعی در قره باغ شد+تصاویر