مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-10اقتصادي

بهره برداری از 3 بندر ملی صیادی خوزستان در هفته دولت


مدیرکل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از بهره برداری سه پروژه ملی شیلات در استان خوزستان در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الیاس واحدی عصر امروز پنجشنبه ضمن سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران درباره سیاست های جدید شیلات ایران در توسعه بنادر ماهیگیری این استان عنوان کرد: سه پروژه احداث اسکله شناور و امکانات پس کرانه ای در خور ابوخضیر بندر شادگان و فاز 2 بندر صیادی بحرکان و همچنین لایروبی بندر چوئبده آبادان به اتمام رسیده و آماده افتتاح در هفته دولت خواهد بود.

واحدی در این رابطه افزود: مقرر شده در اجرای ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مدیریت بهره برداری بنادر شادگان و بحرکان در قالب فراخوان عمومی و پس از انجام تشریفات قانونی با اولویت تشکل های صیادی منطقه به بخش غیر دولتی واگذار شود.

مدیرکل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری ادامه داد: این 2 بندر جاذبه گردشگری بالایی دارند و خدماتی را به شناورهای صیادی و سایر بهره برداران شیلاتی و گردشگران ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری شیلاتی از اولویت های سازمان شیلات ایران، است، تصریح کرد: به موازات آغاز بهره برداری از این سه پروژه بندری شیلات، پروژه احداث بزرگترین اسکله صیادی کشور به طول حدود 430 متر در آبادان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 بندر ملی صیادی خوزستان در هفته دولت

بهره برداری از 3 بندر ملی صیادی خوزستان در هفته دولت