مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:302023-07-25سياسي

طلسم گردشگری دریایی گلستان شکست


طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده پس از 25 سال انتظار، با حضور استاندار گلستان و اعضای کمیته ملی طبیعت گردی تصویب و توافقنامه اجرایی طرح امضاء شد.

- ایسنا/گلستان طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده پس از 25 سال انتظار، با حضور استاندار گلستان و اعضای کمیته ملی طبیعت گردی تصویب و توافقنامه اجرایی طرح امضاء شد.

طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده که سال ها به دلایل مختلف معطل مانده بود بالاخره پس از 25 سال انتظار و با تلاش ها و پیگیری های مسئولان استان به نتیجه رسید و شامگاه دوشنبه 2 مرداد با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان در کمیته ملی طبیعت گردی تصویب شد.

در این جلسه توافق نامه اجرایی این طرح توسط استاندار گلستان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست به امضاء رسید.

پس از امضای این توافقنامه و تصویب طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، شرایط قانونی برای جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح در سایت 22 هکتاری و منطقه روستای آشوراده با محوریت بکارگیری جوامع محلی و اجرای اقامت شبانه فراهم شده است.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های متنوع استان به ویژه در منطقه آشوراده و خلیج گرگان، اقدامات لایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم گردشگری دریایی گلستان شکست

طلسم گردشگری دریایی گلستان شکست