مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-17سياسي

پیام قدردانی تولیت مسجد جمکران


تولیت مسجد جمکران و مسؤول وجوهات دفتر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در پیامی از حضور مردم و مسؤولان در مراسم تشییع و ختم عالم پارسا و پرهیزکار آیهالله حاج شیخ یدالله رحیمیان«ره» قدردانی کرد.

- حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد جمکران و مسؤول وجوهات دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی در پیامی از حضور مردم و مسؤولان در مراسم تشییع و ختم  عالم پارسا و پرهیزکار آیهالله حاج شیخ یدالله رحیمیان ره قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم تقدیر الهی بر این بود که عالم پارسا و پرهیزکار آیهالله حاج شیخ یدالله رحیمیان ره پس از آنکه عمری را با طهارت و تقوا و دلباختگی به اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت اباعبدالله ع و انس خاضعانه با مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به خصوص جانبازان عزیز در راه ترویج اسلام ناب محمدی ص سپری کرد، سرانجام در شب تاسوعای حسینی بسوی معبود عروج کند و همراه با شهیدی از تبار جانبازان، در عاشورای سیدالشهدا در جوار شهدا آرام گیرد.

  اینجانب وظیفه میدانم از طرف خود و خاندان رحیمیان از کلیه مردم عزیز و بزرگوارانی که در مراسم تشییع، تدفین و یادبود آن فقید سعید در اصفهان، قم و تهران شرکت کردند یا با ارسال پیام تسلیت، ابراز لطف فرمودند، بالاخص رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی تولیت مسجد جمکران

پیام قدردانی تولیت مسجد جمکران