مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-01اجتماعي

ثبت سفارش کتاب بیش از 93 هزار دانش آموز سمنانی


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ثبت سفارش کتاب بیش از 93 هزار دانش آموز این استان در سامانه «سیدا» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از 95 هزار و 829 دانش آموز ثبت نام شده استان سمنان در سامانه سیدا، تاکنون 93 هزار و 206 نفر موفق به ثبت کتب درسی خود شده اند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت سفارش کتاب سال تحصیلی آینده دانش آموزان میان پایه تا 31 تیرماه انجام شد، ادامه داد: در حال حاضر نیز ثبت نام پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم فعال است و دانش آموزان میان پایه باید در انتظار زمان تمدید ثبت نام کتب درسی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان اظهار کرد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1403 - 1402 دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی از 21 اردیبهشت آغاز شده و در حال انجام است و دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

وی افزود: امکان ویرایش و اصلاح سفارش کتب درسی نیز وجود دارد که بر اساس اعلام از سوی وزارت آموزش و پرورش به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی می شود.

اولیا، دانش آموزان و مدارس می توانند به صورت گروهی و فردی با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز و مراجعه به سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش کتاب بیش از 93 هزار دانش آموز سمنانی

ثبت سفارش کتاب بیش از 93 هزار دانش آموز سمنانی