مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-12سياسي

انتظار 230 روزه سرمایه گذار برای گرفتن مجوز یک پروژه در مازندران


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذار برای گرفتن مجوز یک پروژه باید بیش از 230 روز پشت درب های سازمان محیط زیست منتظر بماند اما در استان همسایه چنین چیزی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی کارنامی شامگاه امروز در نشست خبری گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن جلسات باشگاه خبرنگاران ساری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه خدمت هستند و مشکلاتشان باید پیگیری شود.

وی ضمن اعلام نارضایتی از رفتارهایی که با خبرنگاران می شود، افزود: رفتار درست با جامعه فرهنگی خبرنگاران ضرورت دارد، خبرنگار لزوما منتقد نیست بلکه عنصر اساسی در پیشبرد اهداف دولت است.

بابایی کارنامی با بیان اینکه اعتقاد دارم که هر کجا از ریل انصاف خارج شدیم کشور دچار مشکل شد، عنوان کرد: وضعیت معیشتی مردم مازندران خوب نیست و خبرنگار از مردم جدا نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امام راحل تاکید داشتند که مردم حاکم باشند اما برخی ها نمی گذارند که مردم در مجامع سیاسی حاضر شوند .

این مسؤول همچنین بیان کرد: ما در گوشه و کنار مملکت مشکلات فراوانی داریم، اما پس از انقلاب آبادانی های زیادی صورت گرفت و می تواند پیشرفت داشته باشد، اما برخی ها نمی خواهند بفهمند، صادرات نفت و پایانه در مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 230 روزه سرمایه گذار برای گرفتن مجوز یک پروژه در مازندران

انتظار 230 روزه سرمایه گذار برای گرفتن مجوز یک پروژه در مازندران