مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-19اقتصادي

اما و اگرهای الحاق محله کوی گاله به محدوده شهر لار


مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: برای الحاق محله کوی گاله به محدوده شهری ابتدا باید موقعیت آن در طرح جامع شهر لار مشخص شود،اگر این محله خارج از حریم شهر است نیازمند طرح در کمیسیون ماده 5 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، محله های قدیمی شهر لار با مشکلات متعدد و مختلفی دست و پنجه نرم می کنند که هرکدام گزارش خاص خود را می طلبد، اما در این میان رنج محله کوی گاله با چالش الحاق به محدوده شهر این روزها به خبری فراگیر تبدیل شده است و ساکنان این محله طی جلسات و دیدارهای مختلف با مسئولین خواهان ساماندهی آن شده اند،ساکنین این محله معتقدند با الحاق به شهر لار محرومیت هایی که بر کوی گاله چنبره انداخته است کمتر خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس درخصوص تدابیر الحاق کوی گاله به محدوده شهری و گنجاندن آن در طرح تفصیلی لار اظهار داشت: طرح جامع شهر لار باید ابتدا پیشنهاد داده شود سپس در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مصوب شود، و من اطلاعی ندارم که محله کوی گاله در این طرح هست یا نه؟ شبانی افزود: اگر این محله در محدوده شهر باشد که مشکلی ندارد و شهرداری باید کارهای مربوط به پروانه ساخت و نظارت تعریف کاربری نشده است و باید در کمیسیون ماده 5 تعریف و ثبیت کاربری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای الحاق محله کوی گاله به محدوده شهر لار

اما و اگرهای الحاق محله کوی گاله به محدوده شهر لار