مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-10حوادث

آتش سوزی سنگین نیزارها در جنوب شیراز/اطفاء حریق هوایی در حال بررسی


رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به انتشار دود غلیظ در آسمان جنوب شیراز، گفت: این دود ناشی از آتش سوزی در نیزار است و در حال بررسی اطفاء هوایی آن هستیم.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به انتشار دود غلیظ در آسمان جنوب شیراز، گفت: این دود ناشی از آتش سوزی در نیزار است و در حال بررسی اطفاء هوایی آن هستیم.

هادی عیدی پور در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: پیش از ظهر امروز پنج شنبه 19 مرداد ساعت 11:36 دقیقه بروز دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در یک نیزار از پشت پلیس راه شیراز فسا به سمت دریاچه مهارلو به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد.

او با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی ما از ایستگاه شماره 13 در محل آتش سوزی مستقر شدند، افزود: با حضور تیم عملیاتی در صحنه، مشخص شد که حریق مربوط به نیزارهایی است که در آن محدده وجود دارد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: وجود کانال های بزرگ و باتلاقی بودن مسیر، امکان ورود خودروهای آتش نشانی را سخت کرده و دسترسی خودرو عملیاتی به مکانی که طعمه حریق شده، امکان پذیرنیست.

عیدی پور خاطرنشان کرد: فرمانده ارشد حوزه ما در محل حریق حضور دارد و در حال بررسی انجام اطفاء حریق از طریق مسیر هوایی و پرواز هلی کوپتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی سنگین نیزارها در جنوب شیراز/اطفاء حریق هوایی در حال بررسی

آتش سوزی سنگین نیزارها در جنوب شیراز/اطفاء حریق هوایی در حال بررسی