مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-13دانش

اشتعال 10 هزار نفر در پارک پردیس تا پایان سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی صفاری نیا، رییس پارک علم و فناوری پردیس در برنامه بازدید خبرنگاران از پارک فناوری پردیس در نشستی با اشاره به نقش رسانه ها در امیدآفرینی در جوامع، - رییس پارک علم و فناوری پردیس گفت: در حال حاضر 500 شرکت در فضای پارک مستقر شده و تا پایان سال حدود 10 هزار نفر در پارک مشغول به فعالیت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی صفاری نیا، رییس پارک علم و فناوری پردیس در برنامه بازدید خبرنگاران از پارک فناوری پردیس در نشستی با اشاره به نقش رسانه ها در امیدآفرینی در جوامع، گفت: در پارک فناوری پردیس 4 فاز عمرانی را در دستور کار داریم و فاز پنجم نیز تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت امنا این پارک ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات امناء پارک فناوری پردیس، فضای فیزیکی پارک هزار هکتار است که در حال حاضر 450 هکتار در تملک پارک است.

صفاری نیا، با اشاره به تعداد شرکت های مستر در این پارک و اشتغالزایی گفت: در حال حاضر 500 شرکت در فضای پارک مستقر شده و تا پایان سال حدود 10 هزار نفر در پارک مشغول به فعالیت می شوند.

صفاری نیا، اسکان فناوران مستقر در منطقه پردیس را خدمت دیگر پارک پردیس به شرکت های مستقر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتعال 10 هزار نفر در پارک پردیس تا پایان سال جاری

اشتعال 10 هزار نفر در پارک پردیس تا پایان سال جاری