مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:562023-07-25سياسي

نحوه هزینه کرد زکات شفاف سازی و اطلاع رسانی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی هر امروز در شورای زکات استان کردستان اظهار کرد: استعداد استان در زمینه جمع آوری زکات در بخش های مختلف احصا و برای تحقق کامل آن برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: استعداد استان در زمینه جمع آوری زکات براساس جمعیت بیش از این ارقام است لذا باید با برنامه ریزی مناسب در این حوزه اقدامات لازم انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان از عملکرد ستاد زکات در استان تقدیر کرد و گفت: اعضای شورای زکات با کمک روحانیون اهل سنت و تشیع فرهنگ زکات را بیش از بیش در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: ترویج و تبلیغ زکات با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و شفاف سازی و اطلاع رسانی در مورد هزینه کرد آن در اولویت اصلی شورای زکات قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از محل جمع آوری زکات 39 میلیارد تومان بدون اینکه حتی یک ریال کمک دولتی و یا وقفی باشد به نیازمندان صورت گرفته این اقدامات برای تشویق و ترغیب بیشتر جامعه در خصوص انجام این فریضه الهی باید اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگر در زمینه نحوه هزینه کرد زکات شفاف سازی و اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد قطعا مردم بیش از پیش به حرکت به این سمت ترغیب و بستر حمایت بیشتر از نیازمندان و اجرای پروژه های عام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه هزینه کرد زکات شفاف سازی و اطلاع رسانی شود

نحوه هزینه کرد زکات شفاف سازی و اطلاع رسانی شود