مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-19سياسي

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن برگزار شد


چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع، در آستانه ورود به ماه صفر، باحضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدتی است که محفل تخصصی با عنوان “جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم” به صورت ماهانه در مجتمع امام خمینی (ره)، حسینیه الزهراء (س) برگزار می شود.

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع، در آستانه ورود به ماه صفر، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، برگزار شد.

در این جلسه که با مدیریت محمدرضا پورزرگری، قاری و داور بین المللی کشورمان همراه بود، مهدی شایق قاری ممتاز یزدی برپا شد ابتدا توضیحی در خصوص مفاهیم آیاتی از سوره زخرف و سوره دخان ارائه کرد و سپس به تلاوت این آیات پرداخت.

در بخش دیگری از جلسه، حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم و پژوهشگر قرآنی، نکات تدبری زیبایی از آیات 20 تا 25 سوره مائده بیان کرد و در ادامه، همین آیات توسط مهدی غلام نژاد، قاری خوش خوان کشورمان تلاوت شد.

پایان بخش چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن، مرثیه سرایی سیدمجید بادکوبه، از ذاکران اهل بیت (ع) بود که دل های حاضران را روانه صحن و سرای نورانی حضرت اباعبدالله الحسین علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن برگزار شد

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن برگزار شد