مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-31بين الملل

آمریکایی ها در ادامه سرقت نفت سوریه، 45 تانکر به عراق منتقل کردند


اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت منابع و سرمایه های ملی سوریه، 45 تانکر دیگر از نفت این کشور را به سرقت بردند و به پایگاه های خود در شمال عراق انتقال دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اشغالگران آمریکایی، در ادامه سرقت نفت و سرمایه های ملی سوریه در مناطق شمال شرق و شرق سوریه از جمله در منطقه موسوم به الجزیره ، دو کاروان حامل نفت و سبوس سرقتی را از طریق گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به پایگاه های خود در خاک عراق منتقل کردند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی از حومه الیعربیه گزارش دادند که یک کاروان آمریکایی، با 45 تانکر مملو از نفت مسروقه طی ساعات گذشته از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به سمت پایگاه های آمریکایی در شمال عراق حرکت کرد.

نظامیان آمریکایی پس از قاچاق سوخت از سوریه به عراق، نفت این کشور را در بازار سیاه منطقه کردستان عراق به فروش می رسانند و بخشی از آن را برای مصارف خود به پایگاه هایشان منتقل می کنند.

به گفته این منابع، ساعاتی پس از حرکت کاروان اول، یک کاروان دیگر متشکل از 50 کامیون یخچال دار، از گذرگاه غیرقانونی الولید به سمت عراق حرکت کرد.

این کاروان حامل یک محموله سبوس سرقتی از سیلوهای الیعربیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها در ادامه سرقت نفت سوریه، 45 تانکر به عراق منتقل کردند

آمریکایی ها در ادامه سرقت نفت سوریه، 45 تانکر به عراق منتقل کردند