مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-14سياسي

آزادسازی منابع بلوکه شده باعث گشایش اقتصادی می شود


آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می شود.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می شود.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آزادسازی منابع بلوکه شده ایران، اظهار داشت: دولت تلاش های زیادی برای رفع انسداد از مطالبات کشورمان از برخی کشورها انجام داد که خوشبختانه به نتیجه رسید.

وی بیان کرد: به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه ایران، سال ها بود پول ها و منابع ارزی کشورمان در بانک های برخی از کشورها بلوکه شده بود که این اموال حقوق مسلم کشورمان است و باید از انسداد خارج می شد.

مذاکرات خوب و موفقیت آمیزی صورت گرفت و منجر به این اتفاق خوب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش های اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

برخی کشورها تاکنون به بهانه تحریم ها اموال ایران را آزاد نمی کردند، اما به واسطه رایزنی های خوبی که دولت، بانک مرکزی و وزارت خارجه انجام داد، ملزم شدند اموال و منابع ارزی ما را آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی منابع بلوکه شده باعث گشایش اقتصادی می شود

آزادسازی منابع بلوکه شده باعث گشایش اقتصادی می شود